Taupo dag 2

21 december 2016 - Taupo, Nieuw-Zeeland

Na een wat onrustige nacht van mij ( camping lag naast de camping) zijn we niet te laat vertrokken. Op naar de watervallen alhier. Eerst even kijken hoe we daar het beste kwamen, misschien via dit park hier. Een grote speeltuin was ons begin want daarn ontkomen we met de meiden niet aan en dan lopen naar de rivier. Prachtig park en de meiden hebben nog gezwommen in een echt hotspring. Dus dat was een succes maar de watervallen lagen toch wel wat ver. Dan maar terug naar de camper en met camper dichterbij komen. Dat is gelukt en wat een prachtige waterval. Nu op aanraden van iemand die hier vandaan komt nog een boottocht op het meer aan het einde van de dag. Erg leuk om te doen en de meiden hebben genoten. Die hebben alleen maar op de boeg staan dansen. Daarna op zoek naar een plek om te slapen en ook hier hadden we een prima tip te pakken en hebben we aan het meer geslapen. Morgen naar napier.

1. Bosman, Fast Solutions:
    23 december 2016
    We zien het, jullie en de meisjes genieten ervan, doe voorzichtig en veel liefs van Opa en Omar.