Brighton beach

15 januari 2017 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen op tijd vertrokken omdat we vandaag op tijd aan het strand wilde zijn. Na een mooie rit kwamen we bij Christchurch en bij brightonbeach vonden we een heerlijk stekkie. Lekker uitgebreid geluncht en de meiden nog even gezwommen in een kinderbad aan het strand. Daarna naar de camping en beginnen met pakken en schoonmaken. Onze maand in de camper zit er morgen dan toch echt op. Ongelofelijke reis gehad en ik kan nog steeds niet geloven dat het alweer voorbij is bijna. De tijd is gevlogen en we zijn van de ene verbazing in de anderen gevallen en ook nog vrienden opgedaan. Er zijn geen woorden om het te beschrijven. Nu nog twee dagen Christchurch in een hotel en dan.... Nog even niet aan denken en genieten!!!

1. Marina:
    15 januari 2017
    Bijzondere tijden gaan altijd te snel om, helaas. Maar deze reis zal altijd in jullie geheugen gegrift staan. Deze ervaring pakken ze jullie niet meer af. Geniet nog intens van de twee dagen in Christchurch. xxx
  2. Bosman, Fast Solutions:
    15 januari 2017
    Lieve mensen, jammer voor jullie dat het over enkele dagen voorbij is, maar thuis zijn er ook weer fijne dingen te beleven. Afgezien van het vele werk, kunnen jullie dan weer genieten van jullie nieuwe huis en naar het voorjaar toeleven en alles opknappen. Geniet nog van de laatste dagen, wij verheugen er in ieder geval van om jullie spoedig weer te zien.
    Kussen en groetjes,
    Ron en Mar (Opa en Omar)
  3. Karen:
    Lieve 4,
    Wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt! Geweldig om zo via deze reisblog alles te volgen én te zien. Leuke verhalen en prachtige foto's.
    Nog even heerlijk genieten van Nieuw-Zeeland en natuurlijk alvast een goeie terugreis;-)
    XX Karen
  4. Marian Beerman:
    17 januari 2017
    Dank voor al jullie verhalen en een voorspoedige terugreis!✈️