Via 'Mount Doom' naar Napier

23 december 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen op tijd opgestaan om via de baron (een grote vulkaan waar nog rook uit komt) op weg na Napier. Aangekomen bij de berg kon je naar boven lopen en met de lift. De meiden wilde echt niet lopen. Dus uiteindelijk maar besloten dat michiel ging lopen en ik met de meiden met de twee stoeltjes liften naar boven ging. Het was helaas heel mistig en grijs maar toch op de weg een prachtige waterval gezien. Boven aangekomen met de meiden wat gedronken en al gauw was chiel er ook en zijn we samen nog even verder omhoog gelopen de sneeuw in. Chiel is samen met de meiden (met zijn jas als slee) naar beneden gegaan en de meiden vonden dat fantastisch. Daarna koud en wel beneden gauw de camper in om naar het warme Napier te gaan aan de kust. Daar aangekomen waren de meiden meteen een fontein in gedoken.En we kwamen daar een Nederlands stel met twee meiden tegen wat klikte. En we zijn met elkaar gegeten aan de haven hier. Super gezellig en de meiden vonden het super om nieuwe vriendinnen te hebben. Daarna ons eigen weg gegaan. En wij op zoek naar een slaapplek. Die vonden we al snel.