Dagje auckland

15 december 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een goede nacht voor ons allemaal heeft onze Saar toch wel behoorlijk last van jetlag en de reis. De arme schat moet een paar keer spugen en wil even niets. Het is gelukkig nog vroeg als we allemaal wakker worden dus geven we haar even lekker de tijd. Ik kijk ondertussen naar alle apps, mails en fb berichten die iedereen heeft gestuurd voor mijn verjaardag. Wat gaaf en we eten er een taartje bij wat michiel verzorgd heeft zodat we het vandaag vieren! Nadat Saar ook wat gegeten heeft en met papa en Kiki is mee wezen zwemmen besluit ze dat ze "beter" is en gaan we met zijn alle op stap. We moeten nog een paar dingen halen (nieuwe wandelspullen voor chiel, telefoon voor hier en zo nog wat zaken). De stad is vol kerstversiering en de meiden vinden dat te gek. En dan staat er hier die grote toren.... daar willen we in en de hele stad overzien. Maar we kunnen daar ook eten en das ( aangezien we mijn verjaardag vieren) een top idee. Dus wij hebben daar heerlijk gegeten. Wat een prachtig uitzicht en lekker eten. Goed begin zo. Nu nog even langs het park en dan maar weer richting hotel. Saar heeft het top gedaan, maar is bekaf. Terug gekomen viel die ook bijna meteen in slaap op de bank. Michiel is nog even langs de kapper gelopen en daarna hebben we samen even gekeken waar we morgen heen gaan na het oppikken van de camper.....
Daarna lekker op tijd naar bed want ook wij (behalve Kiki die lijkt nergens last van te hebben) hebben wel een beetje last van een jetlag

1. Bob Beugeling:
    15 december 2016
    Top .... Leuke verslagen.....klasse!! .. Geniet vooral van jullie fantastische vakantie en Mirel .....alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!
    Bob/Ans
  2. Bosman, Fast Solutions:
    15 december 2016
    Lieve mensen, ziet er allemaal heel goed uit, we hopen dat Sarah snel opknapt, geniet van jullie reis, doe voorzichtig, geen gekke dingen, is niet te zien dat Michiel naar de kapper is geweest. We houden van jullie, groeten Ron en Mar
  3. Marina:
    15 december 2016
    Is helemaal niet gek dat jullie last hebben van jet-lag. Zo'n lange reis is ook niet niets. Wat heb jij, Mirel, jouw verjaardag op een bijzondere manier mogen vieren. Fantastisch toch.
    xxxx