Blenheim waar wij oud en nieuw vieren

31 december 2016 - Blenheim, Nieuw-Zeeland

Na vanmorgen op die prachtige plek te zijn wakker geworden en ontbeten te hebben was het tot onze spijt weer tijd om te gaan. Onderweg nog bij een klein baaitjes gestopt en daar hebben we nog naar een prachtig strandje gelopen. Rond het middaguur waren we in Blenheim. Boodschappen gedaan en nu ons aan het opmaken voor oud en nieuw. Raar hoor dat we het hier in de zon met bbq 12 uur eerder beleven dan jullie allemaal. Maar we zullen er vast ook hier een feestje van maken. We hebben hier een Nederlands stel ontmoet met twee kleine meiden en de bubbels staan koud. Dus voor jullie allemaal alvast een fantastisch 2017!!!

1. Alfred:
    31 december 2016
    Beste ontdekkingsreizigers,

Enerverende afsluiting van een mooi jaar en een oogverblindende start van een nieuw jaar. Happy new year!
  2. Edward & Rola:
    31 december 2016
    Lieve Kirsten, Michiel, Mirel, en Sarah. Het is nu bij jullie bijna nieuwjaar. Een heel gezond en welvarend 2017. Dank voor alle verhalen. Groeten en zoenen. Rola & Edward
  3. Marian Beerman:
    1 januari 2017
    Voor jullie ook een voorspoedig, zonnig en gezond 2017!✨
  4. Bob Beugeling:
    1 januari 2017
    Ook wij wensen jullie een goed, liefdevol en vooral gezond 2017
  5. Ineke:
    2 januari 2017
    Wat een geweldige manier om het nieuwe jaar te starten! Ik geniet van jullie verhalen en mooie foto's en ben natuurlijk stikjaloers...maar ja...hier was het ook best leuk hoor ;). Ik wens jullie al het goede voor 2017. Geniet nog van alle avonturen daar en tot snel XXXX
  6. Daan en Frans:
    3 januari 2017
    Hallo lieve familie, kreeg gisteren van bea dit webadres, super leuk om jullie zo te volgen, wat een ervaring en die meiden, geweldig, iets om nooit te vergeten, blijf jullie volgen, veel plezier, liefs en groetjes van ons, Frans en Daniëlle