Regen maar wat prachtig allemaal in het regenwoud

3 januari 2017 - Franz Josef, Nieuw-Zeeland

Het heeft de hele nacht geregend tot een groot deel van de middag. Dus na het ontbijt zijn we maar in de auto gestapt en de beroemde sh6 op gereden. Wat een prachtige weg is langs de kust door spectaculaire landschappen, watervallen en regenwouden. Bij het trumantrack zijn we de nattigheid in gegaan om een kleine wandeling te maken naar een baai dwars door het regenwoud. Ongelofelijk mooi om doorheen te lopen en dan beloond te worden met een prachtige baai waar pancake rocks in het kolkende water liggen. Toen door en in greymounth nog even geweest, maar het was zo nat dat we er de Mac Donald in gegaan zijn voor een frietje en WiFi en weer door. Onze eindbestemming vandaag Franz jozef gletsjers. Daar was het vol en nat en hebben we voor het eerst naar een camping moeten zoeken omdat veel vol was. Uiteindelijk een prima plaatsje gevonden op een camping. Maar deze plek is wel wat duur en het internet is werkelijk slecht te noemen hier. Gelukkig is de regen weg voor nu en kan ik wel een blog schrijven. Eens kijken of ik ook nog wat foto's erdoor krijg voor jullie. En anders houden jullie die tegoed.

1. Bosman, Fast Solutions:
    4 januari 2017
    Het is te hopen dat jullie beter weer krijgen, de foto's zier er weer leuk uit, geniet ervan.
    Hier alles goed, Charlie en Bicky zijn al goede vriendinnetjes, verder alles zijn gangetje in een troosteloos Belgie.
    Schatjes, tot ziens
    Ron en Mar