inleveren camper op naar hostel

16 januari 2017 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen moesten we toch echt ons huis inleveren van de afgelopen maand. Dat was nog niet zo makkelijk en de meiden vroegen dan ook toen hij weg reed wat die meneer met onze camper gingen doen. Het was lastig uitleggen dat het zijn camper was die wij geleend hadden. Uiteindelijk kwamen om een uurtje of 12 in het hostel aan waar we een familiekamer hadden in het midden van Christchurch. Een prima kamer en lekker dicht bij het park en andere bezienswaardigheden. Maar eerst naar Hans een bekende van mijn schoonouders waar we een pakketje gingen afleveren. Hans is 89 jaar oud en ontving ons uiterst vriendelijk. Toen we daar klaar waren zijn we Christchurch in gegaan. Dit was voor mij wel een shock eerlijk gezegd. Er is niets meer over van het oude centrum door aardbevingen en dat geeft een triest beeld. Gelukkig is het mooi weer en konden we met een schattig trammetje mee om de bezienswaardigheden van Christchurch te zien. Daarna wat eten en lekker naar de hostel om te slapen